DRŽAVNA MATURA
Dragi maturanti, „U Centru mature“ je nova digitalna platforma koja pomaže u učenju, razumijevanju vrednovanja i ostvarivanju dobrih ishoda na državnoj maturi . Više o ovoj temi nalazi se u priloženom dokumentu.
Vaš ispitni koordinator
Domagoj Dumančić(dumancic2305@gmail.com, domagoj.dumancic@skole.hr)
VAŽNI DOKUMENTI ZA UČENIKE
DRŽAVNA MATURA
Dragi maturanti, „U Centru mature“ je nova digitalna platforma koja pomaže u učenju, razumijevanju vrednovanja i ostvarivanju dobrih ishoda na državnoj maturi . Više o ovoj temi nalazi se u priloženom dokumentu.
Vaš ispitni koordinator
Domagoj Dumančić(dumancic2305@gmail.com, domagoj.dumancic@skole.hr)
UČENJE TEMELJENO NA RADU - važne upute, obavijesti i dokumenti
Učenički servis
UČENIČKI SERVIS ljeto 2025.
Učenički servis počinje s radom prema sljedećem rasporedu:
- za maturante od 19. svibnja 2025. godine (ponedjeljak)
- za sve ostale učenike od 09. lipnja 2025. godine (ponedjeljak)
Učenički servis će zaprimati nove članove do 25. srpnja 2025. godine.
Radno vrijeme učeničkog servisa je od 11,00 do 13,30 sati (pon-pet)
Minimalna učenička satnica: 6,06 eura (članak 2. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o tržištu rada).
Dokumentacija za učlanjene predaje se osobno u RCK uredu (1. kat školske nastavno-sportske dvorane) u vrijeme rada učeničkog servisa.
Nepotpuna dokumentacija neće biti zaprimljena.
Članska iskaznica i ugovori izdaju se najkasnije u roku od 5 radnih dana od dana podnošenja kompletne dokumentacije.
Za sve upite vezane uz rad učeničkog servisa (izrada učeničkih ugovora i članskih iskaznica, obračuna ugovora i isplate učeničkih zarada) molimo da nas kontaktirate putem mail-a ucenickiservisutso@gmail.com
Za izradu učeničke iskaznice i ugovora potrebno je dostaviti sljedeće dokumente:
- Pristupnicu
- Evidencijski list poslodavca
- Suglasnost roditelja-skrbnika / Suglasnost punoljetnog učenika za obradu osobnih podataka
- mala fotografija (kao za osobnu iskaznicu)
- potvrda škole o statusu redovnog učenika
- potvrda iz banke o otvorenom tekućem ili žiro računu na ime učenika
- kopija osobne iskaznice učenika
- kopija osobne iskaznice roditelja-skrbnika (ukoliko je učenik maloljetan)
- dokaz o uplati članarine od 7,00 € na žiro-račun škole HR3123900011500274354 (Hrvatska poštanska banka d.d.)
Sva dokumentacija koju je potrebno popuniti nalazi se na web-stranici škole ili se može preuzeti u RCK uredu (1. kat školske nastavno-sportske dvorane).
Obrazac „Suglasnost“ sastoji se od dva dijela. Prvi dio, koji se odnosi na davanje suglasnosti za korištenje osobnih podataka, popunjavaju punoljetni učenici. Drugi dio popunjava roditelje/skrbnik za maloljetnog učenika. Drugi dio suglasnosti također se odnosi na suglasnost o korištenju osobnih podataka učenika te na davanje suglasnosti roditelja/skrbnika da Učenički servis posreduje pri povremenom radu njihovog djeteta.
Učenik, koji se učlanjuje u Učenički servis, dužan je EVIDENCIJSKI LIST POSLODAVCA dostaviti poslodavcu kako bi ga poslodavac popunio, potpisao i ovjerio. Popunjeni, potpisani i ovjereni „Evidencijski list poslodavca“ učenik donosi s ostalim obrascima pri prijavi u Učenički servis.
Molimo da se svi traženi podaci na obrascima popune.
EVIDENCIJSKI LIST POSLODAVCA 2025
SUGLASNOST – IZJAVA O ZAŠTITI OSOBNIH PODATAKA 2025