Udžbenici
DRŽAVNA MATURA
Dragi maturanti, „U Centru mature“ je nova digitalna platforma koja pomaže u učenju, razumijevanju vrednovanja i ostvarivanju dobrih ishoda na državnoj maturi . Više o ovoj temi nalazi se u priloženom dokumentu.
Vaš ispitni koordinator
Domagoj Dumančić(dumancic2305@gmail.com, domagoj.dumancic@skole.hr)
VAŽNI DOKUMENTI ZA UČENIKE
DRŽAVNA MATURA
Dragi maturanti, „U Centru mature“ je nova digitalna platforma koja pomaže u učenju, razumijevanju vrednovanja i ostvarivanju dobrih ishoda na državnoj maturi . Više o ovoj temi nalazi se u priloženom dokumentu.
Vaš ispitni koordinator
Domagoj Dumančić(dumancic2305@gmail.com, domagoj.dumancic@skole.hr)
UČENJE TEMELJENO NA RADU - važne upute, obavijesti i dokumenti
Učenički servis
UČENIČKI SERVIS – Školska godina 2025./2026.
Učenički servis zaprima nove članove tijekom cijele školske godine!
Učlani se sada, a radi za vrijeme praznika!
Radno vrijeme: od 10:00 do 12:00 sati (pon-pet).
Dokumentacija za učlanjene predaje se osobno u RCK uredu (1. kat školske nastavno-sportske dvorane) u vrijeme rada učeničkog servisa.
Nepotpuna dokumentacija neće biti zaprimljena.
Sva dokumentacija koju je potrebno popuniti nalazi se na web-stranici škole ili se može preuzeti u RCK uredu (1. kat školske nastavno-sportske dvorane).
Minimalna učenička satnica: 6,06 eura (članak 2. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o tržištu rada).
Za sve upite vezane uz rad učeničkog servisa (izrada učeničkih ugovora i članskih iskaznica, obračuna ugovora i isplate učeničkih zarada) molimo da nas kontaktirate putem telefona: 031/211-095 (lokal 7) ili mail-a ucenickiservisutso@gmail.com
ČLANSKA ISKAZNICA:
Članska iskaznica izdaje se najkasnije u roku od 5 radnih dana od dana podnošenja kompletne dokumentacije.
Za izradu učeničke iskaznice potrebno je dostaviti sljedeće dokumente:
- Pristupnicu
- Suglasnost roditelja-skrbnika / Suglasnost punoljetnog učenika za obradu osobnih podataka
- mala fotografija (kao za osobnu iskaznicu)
- potvrda škole o statusu redovnog učenika
- potvrda iz banke o otvorenom tekućem ili žiro računu na ime učenika
- kopija osobne iskaznice učenika
- kopija osobne iskaznice roditelja-skrbnika (ukoliko je učenik maloljetan)
- dokaz o uplati članarine od 7,00 € na žiro-račun škole HR3123900011500274354 (Hrvatska poštanska banka d.d.)
SUGLASNOST – IZJAVA O ZAŠTITI OSOBNIH PODATAKA 2025-26
Molimo da se svi traženi podaci na obrascima popune.
Obrazac „Suglasnost“ sastoji se od dva dijela. Prvi dio, koji se odnosi na davanje suglasnosti za korištenje osobnih podataka, popunjavaju punoljetni učenici. Drugi dio popunjava roditelje/skrbnik za maloljetnog učenika. Drugi dio suglasnosti također se odnosi na suglasnost o korištenju osobnih podataka učenika te na davanje suglasnosti roditelja/skrbnika da Učenički servis posreduje pri povremenom radu njihovog djeteta.
UGOVORI:
Za izradu učeničkog ugovora potrebno je dostaviti ispunjeni, potpisani i ovjereni Evidencijski list poslodavca.
EVIDENCIJSKI LIST POSLODAVCA 2025-26
Ugovori se izdaju najkasnije u roku od 2 radna dana od dana dostave Evidencijskog lista poslodavca.
Za vrijeme ZIMSKOG ODMORA UČENIKA učenici će moči raditi u vremenu od 24. prosinca 2025. do 09. siječnja 2026. godine, a učenički servis će zaprimati Evidencijske listove poslodavca za sve učenike od 15. prosinca 2025. godine.
Za vrijeme PROLJETNOG ODMORA UČENIKA učenici će moči raditi u vremenu od 30. ožujka 2026. do 06. travnja 2026. godine, a učenički servis će zaprimati Evidencijske listove poslodavca za sve učenike od 23. ožujka 2026. godine.
Za vrijeme LJETNOG ODMORA UČENIKA učenici će moči raditi u vremenu od 15. lipnja 2026. do 31. kolovoza 2026. godine, a učenički servis će zaprimati Evidencijske listove poslodavca
- za maturante od 18. svibnja 2026. godine
- za sve ostale učenike od 08. lipnja 2026. godine.


