DRŽAVNA MATURA
Dragi maturanti, „U Centru mature“ je nova digitalna platforma koja pomaže u učenju, razumijevanju vrednovanja i ostvarivanju dobrih ishoda na državnoj maturi . Više o ovoj temi nalazi se u priloženom dokumentu.
Vaš ispitni koordinator
Domagoj Dumančić(dumancic2305@gmail.com, domagoj.dumancic@skole.hr)
VAŽNI DOKUMENTI ZA UČENIKE
DRŽAVNA MATURA
Dragi maturanti, „U Centru mature“ je nova digitalna platforma koja pomaže u učenju, razumijevanju vrednovanja i ostvarivanju dobrih ishoda na državnoj maturi . Više o ovoj temi nalazi se u priloženom dokumentu.
Vaš ispitni koordinator
Domagoj Dumančić(dumancic2305@gmail.com, domagoj.dumancic@skole.hr)
UČENJE TEMELJENO NA RADU - važne upute, obavijesti i dokumenti
Učenički servis
UČENIČKI SERVIS ljeto 2024.
Učenički servis počinje s radom prema sljedećem rasporedu:
- za maturante od 20. svibnja 2024. godine (ponedjeljak)
- za sve ostale učenike od 10. lipnja 2024. godine (ponedjeljak)
Učenički servis će zaprimati nove članove do 26. srpnja 2024. godine.
Od 6. do 9. kolovoza 2024. godine zbog korištenja kolektivnog godišnjeg odmora učenički servis neće raditi. U navedenom razdoblje moguće je samo zaprimanje obračuna rada učenika i ispostavljanje računa poslodavcima. Isplata učeničkih zarada koja je predviđena za utorak 6.8.2024. godine bit će izvršena u utorak 13.8.2024. godine. Zahvaljujemo na razumijevanju!
Radno vrijeme učeničkog servisa je od 11,00 do 13,30 sati (pon-pet)
Dokumentacija za učlanjene predaje se osobno u tajništvu škole (2. kat) u vrijeme rada učeničkog servisa.
Nepotpuna dokumentacija neće biti zaprimljena.
Članska iskaznica i ugovori izdaju se najkasnije u roku od 5 radnih dana od dana podnošenja kompletne dokumentacije.
Za sve upite vezane uz rad učeničkog servisa molimo da nas kontaktirate putem mail-a:
- tajnistvoutso@gmail.com – izrada učeničkih ugovora i članskih iskaznica
- utsracun@gmail.com – obračun ugovora, isplata učeničkih zarada
Za izradu učeničke iskaznice i ugovora potrebno je:
- popuniti PRISTUPNICU
- popuniti SUGLASNOST
- EVIDENCIJSKI LIST POSLODAVCA
- jedna (1) mala fotografija
- POTVRDA ŠKOLE o statusu redovnog učenika
- OTVOREN TEKUĆI ILI ŽIRO-RAČUN na ime učenika (kopija obje strane kartice na kojoj je vidljiv broj računa i ime i prezime učenika ili potvrda banke)
- kopija OSOBNE ISKAZNICE UČENIKA/CE
- kopija OSOBNE ISKAZNICE RODITELJA/SKRBNIKA (ukoliko je učenik maloljetan)
- DOKAZ O UPLATI ČLANARINE OD 7,00 € na žiro-račun škole
- HR3123900011500274354
- UGOSTITELJSKO-TURISTIČKA ŠKOLA
- OSIJEK, Matije Gupca 61
Sva dokumentacija koju je potrebno popuniti nalazi se na dnu ove objave.
Obrazac „Suglasnost“ sastoji se od dva dijela. Prvi dio, koji se odnosi na davanje suglasnosti za korištenje osobnih podataka, popunjavaju punoljetni učenici. Drugi dio popunjava roditelje/skrbnik za maloljetnog učenika. Drugi dio suglasnosti također se odnosi na suglasnost o korištenju osobnih podataka učenika te na davanje suglasnosti roditelja/skrbnika da Učenički servis posreduje pri povremenom radu njihovog djeteta.
Učenik, koji se učlanjuje u Učenički servis, dužan je EVIDENCIJSKI LIST POSLODAVCA dostaviti poslodavcu kako bi ga poslodavac popunio, potpisao i ovjerio. Popunjeni, potpisani i ovjereni „Evidencijski list poslodavca“ učenik donosi s ostalim obrascima pri prijavi u Učenički servis.
Molimo da se svi traženi podaci na obrascima popune.