RCK Ugostiteljsko-turistička škola i ove godine podržava kampanju o sigurnosti hrane koju provode EFSA i HAPIH
Ostale vijesti
Kako bi povećala informiranost potrošača pri svakodnevnom odabiru hrane i ukazala na visoke EU standarde koji jamče da je hrana u Hrvatskoj, kao i u cijeloj Europskoj uniji, sigurna za konzumaciju, Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu (HAPIH) već treću godinu zaredom provodi kampanju EU bira sigurnu hranu u suradnji s Europskom agencijom za sigurnost hrane (EFSA), najvišim savjetodavnim tijelom Unije u području sigurnosti hrane.
RCK Ugostiteljsko-turistička škola i ove se godine priključila kampanji kao jedan od njezinih partnera, kako bi podržao napore u osvještavanju potrošača o sigurnosti hrane.
Kampanje se ove godine provodi u 16 europskih zemalja, a u Hrvatskoj su izdvojene tri ključne teme – bacanje hrane, higijena hrane te nova hrana. Kako možemo smanjiti bacanje hrane, kako higijenom hrane utjecati na njezinu sigurnost, zašto su važne oznake datuma na ambalaži te koja je to nova hrana koju možemo koristiti samo su neke od zanimljivih informacija koje možete saznati ove godine.
Cilj je približiti potrošačima ponekad kompleksne i stručne informacije o sigurnosti hrane, informirati ih na jednostavan i lako razumljiv način te ih potaknuti na kritičko promišljanje o hrani koju konzumiraju. Više informacija o temama kao i korisni savjeti mogu se pronaći na posebnoj mrežnoj stranici EU bira sigurnu hranu (#EUChooseSafeFood).