PRVI SASTANAK VIJEĆA UČENIKA U OVOJ ŠKOLSKOJ GODINI - Ugostiteljsko turistička škola Osijek - Regionalni centar kompetentnosti
Prati nas na društvenim mrežama

PRVI SASTANAK VIJEĆA UČENIKA U OVOJ ŠKOLSKOJ GODINI

24 studenoga, 2021

Na 1. sastanku Vijeća učenika u školskoj godini 2021./2022., pod vodstvom profesorice Morene Lalić, bilo je prisutnih 28 učenika.

Voditeljica se ukratko predstavila i predložila susrete 1-3x/polugodištu u živo ili online putem Google Classroom (sukladno potrebama i epidemiološkoj situaciji), učenici su se jednoglasno složili. Slijedio je dogovor oko pravila ponašanja, tj. komunikacije na sastancima.

PRAVILA:

1. Slušamo jedni druge.

2. Poštujemo tuđe mišljenje, stavove i osobnost.

3. Ako ne želimo dati svoje mišljenje, kažemo: „Dalje!”

4. Kad dajemo novi prijedlog/ideju ili želimo započeti novu temu – dignemo 2 prsta.

5. Kad želimo odgovoriti, dati refleksiju, tj. repliku na nečije mišljenje – dignemo kažiprst.

Učenici su u skupinama zapisivali prijedloge za promjene u školi i svoje učeničke potrebe. Argumentirali su ih, raspravljali i dogovorno odabrali najvažnije. Glasnogovornik svake skupine je predstavio prijedloge, a članovi drugih skupina su mahanjem pokazivali slaganje s prijedlogom. Voditeljica je prijedloge bilježila s obzirom na to je li većina okupljenih prijedlog smatrala važnim.

Učenicima su predstavljeni značaj, prava i obveze uloge predsjednika/ce i zamjenika.

Prava:

– dostojanstveno i nepristrano zastupanje interesa Vijeća učenika na ne/formalnim sastancima s donositeljima odluka na razini škole

– opravdani eventualni izostanci s nastave za vrijeme ugovorenih sastanaka

– savjetodavna i logistička podrška voditeljice

 

Obveze:

– podnošenje izvješća Vijeću učenika na idućem sastanku

Dvoje učenika se kandidiralo za predsjednika/cu i zamjenika/cu. Jednoglasno su odabrani po načelu kronološke dobi. Starija učenica MATEA STJEPANOVIĆ, 4.f je izabrana i proglašena predsjednicom, a mlađi učenik i učenica zamjenicima: RAFAELA KOFRANEK 3.h i PATRIK ŠIMAŠEK 3.a.

Na kraju je voditeljica još jednom pročitala objedinjene prijedloge. Dogovoreno je da će voditeljica natipkati učeničke prijedloge u Wordu, proslijediti ih u Google učionicu te predstavnici i/ili zamjenicima pomoći oko organizacije sastanka s donositeljima odluka u školi.

Učenici koji su dali svoju usmenu suglasnost su fotografirani tijekom rada. Sastanak je trajao 60 min.

POPIS PRIJEDLOGA

 

1.               TEHNIČKI

– paziti na ispravan sat školskih zidnih satova

– popraviti svjetlo u toaletu u dvorani

– osigurati dovoljno dugačke, ispravne produžne kablove s više utičnica u svim učionicama

– provjeriti i osigurati ispravnost svih utičnica

– adekvatnije pozicionirati projektore u učionicama br. 15 i 16, a u učionicama 8 i 1 ih popraviti

– u restoranu je potrebno osigurati funkcionalno računalo i brži te stabilniji internet

– općenito pojačati WI-FI signal

– nabaviti pametne ploče za sve učionice

 

2.               PROSTORNI

– popraviti postojeće ili promijeniti za funkcionalnije (tamnije i jednostavnije za korištenje) zastore

– u dvorani osigurati ormariće

– postaviti klupe i više kanti izvan školske ograde

– osvježiti učionice jer se čine monotone

– više inventara u kuhinji

– postavljanje aparata sa sokovima i grickalicama u holu

 

3.               HIGIJENSKI

– osigurati dovoljnu količinu papira za ruke, sapun koji miriši

– osigurati toplu vodu u svim prostorijama s umivaonikom/tušem

 

4.               PREHRAMBENI

– u ponudu kantine dodati zdravije namirnice (salate, svježe cijeđene sokove) i bolju ponudu za vegetarijance

– produljiti radno vrijeme kantine

– osigurati barem jedan funkcionalan aparat za kavu, nekoliko stolova i stolaca

 

5.               NASTAVA

– trajanje šk. sata vratiti na 40 min, trajanje malog odmora na 10 min, a velikog na 20 min

– osigurati dovoljno krede, markera te nove spužve za ploču

– imati više obzira prema putnicima

– više izvannastavnih i izbornih predmeta

– omogućiti vrednovanje kvalitete nastave od strane učenika

 

6.               OSTALO

– omogućiti češću/redovitu prodaju učeničkih proizvoda s ciljem promocije zanimanja, popularizacije škole i osiguravanja dodatnih financijskih sredstava (s kojima bi upravljalo Vijeće učenika ili učenička zadruga koju bi se trebalo/moglo osnovati)

 

Kontaktirajte nas

Ugostiteljsko-turistička škola

Ulica Matije Gupca 61 31000 Osijek

031 211 095

031 212 980

ured@ss-ugostiteljsko-turisticka-os.skole.hr

Akademis Ugostiteljsko-turističke škole

Lučki prilaz 4 31000 Osijek

031 203 870

031 215 512

dom@ss-ugostiteljsko-turisticka-os.skole.hr